Follow by Email

Wednesday, 15 February 2012

~T3R1NG1N N4K J4DI M0D3L~




  • Kadang kala hati ni mula la ingin merasakan diri ini ala artis.Teringin nak jadi model..Ikutkan ada akak tu nak ajak Shiema bulan 10 thn lepas buat model partime tapi Shiema rasa badan ni dah tak seperti dulu maka keinginan tu tak dapat la di impikan..
  • Shiema pun suka posing lagi-lagi depan camera..Tak payah la nak di suruh pasti tahu saja..hehhehe...
  • Picture dekat atas tu model sekejap..hahaha...Pakai-pakaian wedding..Pakai gaun,baju pengantin...Pehhhh....Memang rasa masa tu nak kawen saja..Mula la aku dah berangan masa posing,tinggal tunggu pengantin lelaki je datang..(berangan lebih tol..)
  • Kawan ku pun ada Boutique Bridal jadi masa tu dia punya pakaian,aku la yang pakai dengan kawan seorang lagi masa tu...Gambar-gambar ni pun dia simpan sebab nak buat koleksi di Boutique dia.Masa ni ambil gambar dekat Bukit Melawati,Kuala Selangor..
  • Rasa teruja masa ni,aku pun nak beraksi posing bergambar pakai baju gaun memang rasa malu pulak sebab jurugambar lelaki pulak tu...Lagi la sogan...Mula-mula je laaa,pastu dah x rasa malu..uhuhuhu...


P/S:  Sebenarnya bila pulak la Shiema nak pakai baju pengantin yang betul betul ni dengan pasangannyew??Tak sabar pulak dan bila erkk????Jeng..jengg.jenggg....Tungguuuuuuuuu.......

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget