Follow by Email

Friday, 28 February 2014

Henna Art By Shiema



Assalamualaikum.....lama x berblogkan....dah bersawang rupanya....dulu rajin sekarang sibuk sikit...sikit ker????mcm bnyk je....hihiii....ni la hasil ukiran inai shiema selama ni sbb tu diam sbb berapa cari rezeki.hihiiii..Alhamdullilah sekarang kehalusan ok la sikit berbanding dulu...masih cuba dan belajar lagi....Ramai Kata Ada kursus ke buat ukiran inai ni....sebenarnya tak ada pun mungkin seni tu ada dalam diri....start pertengahan tahun lepas ukiran inai ni bnyk sambutan...Shiema berterima kasih pada kawan rapat Shiema iaitu Alice....Tanpa dia kan mungkin Shiema tak terkenal menghenna pengantin...Benda ni orang kata bakat terpendam tau kerana beliau lah ada butik pengantin kakaknya memperkenalkan Shiema dengan pelanggannya....Dari situ lah punca rezeki datang...In sha Allah Shiema akan cuba lagi terbaik untuk bakal pengantin dan saja nk mengukir inai....I LOVE my job...

Bawah ni gambar tak berapa nk halus lagi menghenna..
Tak berapa nak halus ni sebenarnya lagi tapi alhamdullilah dalam beberapa bulan kehalusan dah nampak..cuba tengok gambar ni pulak..

 Ok la kan kan kan...sebenarnya gambar banyak tak de dekat  i pad lagi..Tak sempat nak kemaskini....hihii...ni jela yg ada...

Oklah sampai di sini dulu ye Shiema update blog...Hehehehe....sbb bnyk sngt sawangnyaa dapat cuci sikit pn jadi la...Salam dan selamat malam....  
There was an error in this gadget