Follow by Email

Saturday, 14 April 2012

INIK4H DUG44N Y4NG K4U B3R1KAN P4D4KU


Sudah lama aku tahan kesabaran ini, hari inilah hari yang tak boleh aku kawal perasaan...Aku sangat bersedih sangat...Aku rasa nak membawa diri jauh dari semua orang...Aku nak pergi tempat jauh yang orang tak mengenaliku....Tapi nasib la kawan aku paham perasaan aku ini...Mmmmmm.....Mungkinkah ini dugaan yang telah kau berikan kepadaku ya ALLAH.....Semalam aku tak pasal-pasal bersedih,menangis,meraung.....Napa apa yang aku buat semua tak kene...Aku dah cuba paham kan perasaan semua orang..Tapi dorang tak paham perasaanku...
Hari ini aku cuti keje...aku buat hal.....Aku tension tak boleh keje kerana kepala pening.Ahhhhh rasa fedup.....Aku ari ini membwa diri jauhkan dari keluarga buat seketika...Aku nak bersendirian cari ketenagan...Mungkin dengan cara ini dorang paham perasaan ku...Aku tak mampu nak bertahan....Semoga semuanya selesai dan dapat aku harungi hidup.Amin....

Friday, 13 April 2012

IMP14NKU S3MOG4 B3RJ4Y4

MAKEUP BY SHI3M4
~~~~~~~~~~~
 SUHAILA
WAWA

Akiu memang minat makeup....rasa sebati dalam hidup ku..Mula dari kecil lagi...Makeup di atsa tiada siapa yang ajar hanya aku yakinkan diri...Aku senang nak belajar mekaup tapi aku mahu belajar...Ramai bagi dorongan dari kawan-kawan...Matlamat aku sekarang mahu besar kan bakat terpendam aku ini...Aku sayang kawan-kawan ku yang bagi semangat kepadaku..Tq alls...Muaaahhxxxx....
Pas ni aku ada job cikit-cikit,so aku kene belajar supaya smua tengok nampk hasil kreativiti makeup aku...Ok la nak g keje..x sempat nak berceloteh lama-lama..

NAK MAKEUP LEBIH MANTAP JANJI NMPAK NATURAL MACAM NI...
There was an error in this gadget