Saturday 14 April 2012

INIK4H DUG44N Y4NG K4U B3R1KAN P4D4KU


Sudah lama aku tahan kesabaran ini, hari inilah hari yang tak boleh aku kawal perasaan...Aku sangat bersedih sangat...Aku rasa nak membawa diri jauh dari semua orang...Aku nak pergi tempat jauh yang orang tak mengenaliku....Tapi nasib la kawan aku paham perasaan aku ini...Mmmmmm.....Mungkinkah ini dugaan yang telah kau berikan kepadaku ya ALLAH.....Semalam aku tak pasal-pasal bersedih,menangis,meraung.....Napa apa yang aku buat semua tak kene...Aku dah cuba paham kan perasaan semua orang..Tapi dorang tak paham perasaanku...
Hari ini aku cuti keje...aku buat hal.....Aku tension tak boleh keje kerana kepala pening.Ahhhhh rasa fedup.....Aku ari ini membwa diri jauhkan dari keluarga buat seketika...Aku nak bersendirian cari ketenagan...Mungkin dengan cara ini dorang paham perasaan ku...Aku tak mampu nak bertahan....Semoga semuanya selesai dan dapat aku harungi hidup.Amin....

No comments:

Post a Comment