Follow by Email

Friday, 28 February 2014

Henna Art By Shiema



Assalamualaikum.....lama x berblogkan....dah bersawang rupanya....dulu rajin sekarang sibuk sikit...sikit ker????mcm bnyk je....hihiii....ni la hasil ukiran inai shiema selama ni sbb tu diam sbb berapa cari rezeki.hihiiii..Alhamdullilah sekarang kehalusan ok la sikit berbanding dulu...masih cuba dan belajar lagi....Ramai Kata Ada kursus ke buat ukiran inai ni....sebenarnya tak ada pun mungkin seni tu ada dalam diri....start pertengahan tahun lepas ukiran inai ni bnyk sambutan...Shiema berterima kasih pada kawan rapat Shiema iaitu Alice....Tanpa dia kan mungkin Shiema tak terkenal menghenna pengantin...Benda ni orang kata bakat terpendam tau kerana beliau lah ada butik pengantin kakaknya memperkenalkan Shiema dengan pelanggannya....Dari situ lah punca rezeki datang...In sha Allah Shiema akan cuba lagi terbaik untuk bakal pengantin dan saja nk mengukir inai....I LOVE my job...

Bawah ni gambar tak berapa nk halus lagi menghenna..
Tak berapa nak halus ni sebenarnya lagi tapi alhamdullilah dalam beberapa bulan kehalusan dah nampak..cuba tengok gambar ni pulak..

 Ok la kan kan kan...sebenarnya gambar banyak tak de dekat  i pad lagi..Tak sempat nak kemaskini....hihii...ni jela yg ada...

Oklah sampai di sini dulu ye Shiema update blog...Hehehehe....sbb bnyk sngt sawangnyaa dapat cuci sikit pn jadi la...Salam dan selamat malam....  

Saturday, 5 January 2013

~4Z4M B4RU 2013~


Lama Shiema tak update blogger....Rindukan my Blogger.....Berapa bulan Shiema tak meluahkan segala isi hati ini kan an..an....an...Assalamualaikum pembuka bicara untuk semua..Gambar di atas adalah kesedihan yang telah ku tanggungi selama ini...Selepas Shiema update last 

D3T1K P3RMUL44N B3RK3N4L4N D4N B3RAKH1R D3NG4N 1MP1AN 

tapi dah berakhir segalanya segala impian tu...Shiema dah redha semua ni apa yang akan berlaku...Semua ni mungkin ujian buat ku dan mungkin mengajar aku untuk mematangkan minda ni...Segala ingatan ku terhadapnya dah tak da la semenjak datang seorang lelaki yang selalu memberi aku keceriaan...Tapi aku sentiasa berwaspada takut di kecewakan lagi.....ok la stop pasal ni...

Mengenai azam tahun ni...Shiema nk berjaya dalam kerjaya dan bisness..Nak tunjukkan pada semua orang yang shiema boleh berjaya....Lepas tu nak kuruskan badan sikit...Dapat turun berat badan pun dah cukup ok...Shiema tak nak pikir lain2 buat sakit hati...Umurpun dah semakin meningkat sudah tentu asik di perkatakan bila nak kahwin kan....Malas nak pikir kalau aku bersedia kahwin tunggu tahun depan la.....Mulut orang dah penat berkata lama kelamaan senyap la kan....Aku arap azam aku kali ni dapat di tunaikan....Moga-moga...amin....Shiema jangan sedih-sedih tau....Smile Always je yew....OK la sampai di sini je sempat update...Salam kerinduan semua....


Sunday, 17 June 2012

~JOIN M4MB3 SOPH13 P4R1S NOW~



~CATALOGE VOLUME 4~

Everyone who loves fashion or wants to start their own business.
Join for only RM15 and you will get:
1. Magenta Bag
2. Welcoming Letter
3. Membership Card
4. Member's Manual
5. Sophie Solution Quick Guide
6. Membership Application Form
7. Current Catalogue
8. Member Purchase Order Form
9. Customer Purchase Order Form
10. Customer Purchase Order Contract
11. Invitation Card to Sophie Event
12. Sophie Newsletter
13. Sophie Car Sticker





















JOIN MAMBE LESS 20%





~BOOKING CHOCOL4T3 R1C3 COOKI3S~

CHOCOLATE RICE COOKIES



~cenderahati buat seseorang
~snek untuk kudapan
~kanak-kanak sangat menggemari yang dewasa lagi la suka
~cenderahati perkahwinan
~hidangan pada hari raya

*booking now~tiada bahan pengawet.


10biji RM4 + RM6 POSTAGE (semenanjung)= RM10
30biji RM11 + RM7 POSTAGE (semenanjung) = RM18
50biji RM16 + RM8 POSTAGE (semenanjung) = RM24

CHOCOLATE RICE BLINK BLINK + RM1


PACKAGING POS LAJU DARI MANJUNG

respon customer by post

Cik Siti Fatimah Nor: okies....sdap.... n xpcah pon since smpi kt cni... my frenz dok pkir2 apa la resipi nye....

>komen<

Eza Afiza Yusuf:
• tq ye
• sedap sgt2 akak suke
• dh tgl separuh je
• akak sorg je mkn
• abg mkn 1 je
• kkkkkkkkkkkkkkk
• kkkkkkkkkkkkkkkkk

>pm<



HANTARAN BUAT BFF

Tempahan buat raya pun boleh.Boleh pm saya di Facebook >> http://www.facebook.com/SH13M4
untuk sebarang pertanyaan.

~BOOK1NG CH3EZ3~

 CH33ZE

suka makan CHEESE WEDGES ? nak letak cheese byk2 ? kini anda boleh buat sendiri di rumah ! sedap dan lazat 


Makan bersama:
  • Wedges
  • Burger
  • Kentang Goreng
  • Keropok Lekor
  • Chicken Finger
  • & Sebagainya.







CHEEZE PELENGKAP SEGALA RASA..CUBA LAAA....

Bahan-bahan :
Susu Padat, Modified Starch, maltodekstrin, Dextrose, Garam, Mineral Garam, Sayuran Serbuk, Keju Padat, Flavour Enhancer, Lemak nabati, Glukosa Cair Padat, Makanan Asam, Flavourings, Mineral Garam, Rempah-rempah, Ekstrak Ragi, Agen Anti-caking, Spice Extract, colour

Arahan: 4 sudu serbuk chesee di bancuh dgn setengan cawan air panas.. kemudian gaul hingga sebati..siap dan sedia di hidang.

100G RM10
200G RM18
(Tidak termasuk postage)


Saya dah cuba anda bila lagi..Ternyata sedap dan puas menikmati cheeze..

Boleh pm saya di Facebook >> http://www.facebook.com/SH13M4



Tuesday, 29 May 2012

~T4NT3K CH0C~


D3SIGN FROM K4K 3ZA

Cantik kan....Kak eza yang buatkn design ni hanya untuk saya..Cewahhh.....Kak Eza ni Shiema kenal di Camfrog tau...Semoga coklat ni selamat la sampai ke Serawak dengan baiknya dan semoga si dia amat suka la...Ok Shiema nak promot kalau sesiapa nak tempah coklat leh la ke http://www.facebook.com/ezaafiza.yusuf ...Macam-macam ada..Korang klik n lihat la sendiri erk...Shiema berpuas hati la.Kalau tengok mau tak nak makan sebab cantik sangat tu yang sayang...Apapun TQ kak..Lain kali Shiema order lagi...Pe lagi cepat la tempah erkkk.Salam....

~MY B4M BAM~

N3W P!CTUR3

Waaaaaaaa....Muka saya dah makin naik la...Cer tengok pipi dah macam apam...Korang bgi la tips ker petua ker untuk bagi saya kurus..Shiema suka kata nak kurus tapi tak kurus juga..Mmmmmmm so sad.Bagi tahu cik abang comfirm kata tak apa abang tetap suka..Adehhhh...makin debab la macam ni....Tolong-tolong saya nak kurus!!.....
There was an error in this gadget