Follow by Email

Saturday, 5 January 2013

~4Z4M B4RU 2013~


Lama Shiema tak update blogger....Rindukan my Blogger.....Berapa bulan Shiema tak meluahkan segala isi hati ini kan an..an....an...Assalamualaikum pembuka bicara untuk semua..Gambar di atas adalah kesedihan yang telah ku tanggungi selama ini...Selepas Shiema update last 

D3T1K P3RMUL44N B3RK3N4L4N D4N B3RAKH1R D3NG4N 1MP1AN 

tapi dah berakhir segalanya segala impian tu...Shiema dah redha semua ni apa yang akan berlaku...Semua ni mungkin ujian buat ku dan mungkin mengajar aku untuk mematangkan minda ni...Segala ingatan ku terhadapnya dah tak da la semenjak datang seorang lelaki yang selalu memberi aku keceriaan...Tapi aku sentiasa berwaspada takut di kecewakan lagi.....ok la stop pasal ni...

Mengenai azam tahun ni...Shiema nk berjaya dalam kerjaya dan bisness..Nak tunjukkan pada semua orang yang shiema boleh berjaya....Lepas tu nak kuruskan badan sikit...Dapat turun berat badan pun dah cukup ok...Shiema tak nak pikir lain2 buat sakit hati...Umurpun dah semakin meningkat sudah tentu asik di perkatakan bila nak kahwin kan....Malas nak pikir kalau aku bersedia kahwin tunggu tahun depan la.....Mulut orang dah penat berkata lama kelamaan senyap la kan....Aku arap azam aku kali ni dapat di tunaikan....Moga-moga...amin....Shiema jangan sedih-sedih tau....Smile Always je yew....OK la sampai di sini je sempat update...Salam kerinduan semua....


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget