Follow by Email

Tuesday, 29 May 2012

~T4NT3K CH0C~


D3SIGN FROM K4K 3ZA

Cantik kan....Kak eza yang buatkn design ni hanya untuk saya..Cewahhh.....Kak Eza ni Shiema kenal di Camfrog tau...Semoga coklat ni selamat la sampai ke Serawak dengan baiknya dan semoga si dia amat suka la...Ok Shiema nak promot kalau sesiapa nak tempah coklat leh la ke http://www.facebook.com/ezaafiza.yusuf ...Macam-macam ada..Korang klik n lihat la sendiri erk...Shiema berpuas hati la.Kalau tengok mau tak nak makan sebab cantik sangat tu yang sayang...Apapun TQ kak..Lain kali Shiema order lagi...Pe lagi cepat la tempah erkkk.Salam....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget