Follow by Email

Thursday, 17 May 2012

~I L1K3 PUL4U L4NGK4YAN ~



Lankayan Island Dive Resort 

Ni lah tempat yang indah..Mesti korang nak pergikan...Tempat percutian ni boleh menenangkan pikiran punya lah..Kalo korang nak tahu saya suka Pulau Langkayan ni..MR??? ada cakap tempat ni lah yang best di Sabah.Dia penah pergi masa operasi di sana..Antara pulau di Sabah dia kata pulau ni lah yang paling seronok bukan dia sorang je kata,ada beberapa orang juga la cakap yang sama.Sekali cek dekat youtube memang best kalau dapat menikmati segala ciptaan Tuhan sungguh indahkan??..Saya suka menyelam ni walaupun ada takut keberanian tu ada la dalam 50%....huhuhu..Apapun suatu hari nanti saya akan jejak di sini juga bersama MR???.Nanti dah kahwin la..Sekarang belum kawin payah nak berjalan-jalan sangat kene ikat dengan keluarga(tak boleh nak suka-suka sangat la).Andai sampai seru untuk kami nsyaallah apa yang dia cakapkan menjadi kenyataan buatku...Idea nak bulan madu di sini tapi kami mampu merancang Tuhan yang menetukan...Hehehehe...Semoga segala impian aku dan dia mnjadi realiti...Amin....Apa lagi cepat kumpul duit banyak-banyak kita pergi sana.Nak tunggu saya lambat lagi la.Saya nak tunggu orang sponsor itu pun kalau dapat..


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget