Follow by Email

Monday, 14 May 2012

MY L0V3LY S1ST3R

Ni kak Siti Fatimah Abdul Hamid, nasib bapak tak sama.Korang nak tahu tak ni sapa,ni lah akak kesayangan ku.Kami berkawan dari kecil dah macam satu keluarga.Dia memang baik,jasanya tak kan ku lupakan sebab dia lah orang kuat masa majlis pertunanganku.Dah macam-macam akak ni berhabis dari segi kuderat dan wang ringgit..Mmmmm...Malu rasanya...Dah macam kakak sendiri tau.Cikgu kita ni tau, mengajar ku dari buta huruf sampai jadi ke celik huruf..Suatu masa akan ku balas jasamu kak..Sayang akak sebab sanggup berkorban untuk Shiema.Sayang akak selamanya.....Jasamu tetap ku kenang.Muahhhhhh banyak-banyak..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget