Follow by Email

Wednesday, 15 February 2012

~B3L4J4R & B3L4J4R L4G1~

Huh....Penat monggodek pasal blog ni,akhirnya dapat juga dan berhasil...Shiema belajar dari blog LYESSA tu.....Banyak benda dia tahu....Apa-apa pun TQ la...Nie pun bila dah dapat belajar mula la tak ingat dunia,nak buat keje pun tak jadi,nak g keje pun rasa malas je plak...Maklum la bila benda baru dah dapat gini la gayanyew kan..huhuhuhu....Shiema rasa puas hati la belajar buat blog ni dr 0,sekarang dapat la belajar dalam 20%...Ok la tu ada la upgrate sikit kan...hehhehe...Tray the best lagi Shiema....Nak buat anak panah mouse tu ada emot..tapi x dapat lagi...Waaaaaaaaaaaaaaa.....sedey lagi ni...Tapi x pew yew Shiema...Slow slow jangan terlampau gelojoh sangat tau....Hheheheeeee.....Sampai di sini aje erkk...LOP u so much..muahhhhhxxxx....
Bye semua....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget