Tuesday 14 February 2012

P3RUB4H4NKU


~MASA DULU~
  • Dulu aku lain,maklum la zaman masa tu tengah lincah katakan...Jiwa pun rasa muda kan...bergaya tetap bergaya..huhuhu...
  • Dulu aku kurus pakai apa pun semua masuk termasuk la pakaian seksi sarung ajew comfirm cantik.......nie time aku lepas PLKN tahun 2006....
  • Dulu masa kurus kan....pehhh.....pergi sana pergi sini ada je bunyi macam tikus tu tapi bukan tikus,benda tu manusia yg suka usha gadis gadis d luar sana....Time ni pergi jela mana mana cmfirm asik kene ngurat aja...
  • Masa ni aku dah ada couple dengan hamba ALLAH...Walaupun aku time ni cun aku tetap stay pada BF aku..tapi itu dulu cerita anta aku dan dia...wow....huhuhu......skunk dah break.....
  • Dulu aku berat paling best la kan...time tip top meletop terringan la erk dlm berat58kg ukuran pinggang dlm 28cm x mencecah ke 30cm la..Masa tu nmpak la ketinggian aku kan 160cm...
  • Dulu aku jaga muka memang licin muka masa tu....



~M4S4 S3K4R4NG~

  • Sekarang aku dah makin debab debab coz asik makan aja..hahahhaaaaaa.....
  • Sekarang aku dah bertudung..hehhehe...now imej...walaupun aku bertudung fesyen tetap fesyen coz fesyen memang dr pada kecil lagi aku berfesyen....
  • Sekarang muka asik berjerawat aja coz suka picit..hahaha....padan muka aku...skunk dah teruk baruu terhegeh hegeh nk jaga muka...nk muka seperti dulu...
  • Sekarang pasal berat badan dah rasa macam berat orang lelaki..nak bg tahu pn segann..apa apa pun rahsia erkk..huhuuhuuuu....
  • Sekarang dah gemok mana ada seperti dulu ada bunyi tikus tikus ni kalo pergi jalan-jalan...Dulu je la yang ada..Skunk kalo ada pun kurang la...Senang cite manusia sekarang kan first pandang personaliti...Masa kurus peh pandang,dah gemok paham-paham la yew...Memang ketara perbezaan tu.......
  • Sekarang walaupun gemok tetap ada orang sayang..heheheh...Sapa la tu kan.....BIARLAH RAHSIA...

No comments:

Post a Comment